Lambrette in Ekeren City

Forum for all general Lambretta posting. Subjects like, clubmeets, ride-out, chit-chat, insurance, identification,... Feel free to use the language you're most comfortable with.

Lambrette in Ekeren City

Postby ticce1 » 20 Oct 2009 16:41

I just heard from a guy from work that someone in Ekeren sells Lambrette imported from Italy, with papers for a decent price. Someone from the forum?? Can be just a rumor...
ticce1

Postby TheSeeker » 20 Oct 2009 17:45

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by ticce1</i>

I just heard from a guy from work that someone in Ekeren sells Lambrette imported from Italy, with papers for a decent price. Someone from the forum?? Can be just a rumor...

<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Maybe this guy "Sven"? :-

http://www.kapaza.be/Motoren/Onderdelen ... lende.html

Image
TheSeeker

Postby Moon the loon » 20 Oct 2009 20:12

Rik janssens op de Antwerpsesteenweg, is nu een MV AGUSTA dealer,
en ze verkopen daar ook Lambretta's en V***pa's uit het verre Oosten,
al beweren ze wel dat ze uit Italië komen en daar gerestaureerd zijn.
Ik ben daar ooit is gestopt om wat informatie te vragen ivm die Turqoise DL die daar nu al lang te koop staat.
Moon the loon

Postby ticce1 » 21 Oct 2009 13:07

Nee dat is hem zeker niet denk ik... Ben daar ook geweest en info gevraagd over die Lambretta maar toen ik over Aziatische resto' s begon werd hij heel kort...[:)]. Het zal wel geen goede bron geweest zijn denk ik...
ticce1

Return to General