EURO-LAMBRETTA 2012

Info on events and ride-outs that will happen in the next months.
Where is it? Who's going?... you might find it here.

EURO-LAMBRETTA 2012

Postby tumkie » 09 Jun 2009 22:54

Lambretta-club Belgium heeft net de bevestiging gekregen dat het de 23ste Euro-Lambretta jamboree mag organiseren .
2012 , Het jaar dat Lambretta op pensioen mag gaan want dan namelijk 65 jaar oud !!!!

Iedereen die mee wil werken om dit unieke evenement voor België te laten slagen , gelieve komende weken/maanden dit forum in de gaten te houden !!!

Meer info/nieuws later ...

erwin@lambretta.be
tumkie

Postby orangepuk » 17 Jun 2009 10:38

At last fantastic news! [8D] Where in Belium will it take place?
orangepuk

Postby tumkie » 17 Jun 2009 22:53

Nog te vroeg om al een lokatie te hebben , zijn op zoek naar iets geschikt ... alle info is welkom !!
tumkie

Postby Timmeke » 22 Jun 2009 15:48

Hey Tumkie,

Zet mij maar al op de "pay roll". Ik zal helpen waar ik kan!

Timmeke
Timmeke

Postby Mod66 » 08 Sep 2009 22:44

EuroLambretta in België zou wel eens de allerbeste kunnen worden ooit. Beste spijs en drank op deze aardbol. Alleen beter doen dan de Zweden en we zijn er. Dat kunnen we, als we kunnen rekenen op IEDEREEN die nu op een Lammy rondrijdt. Dat zijn er méér buiten de LCB dan in de LCB. Om maar ineens de knuppel in het hoenderhok te gooien: deze die-hard lambrettarijders worden nooit lid van LCB en dus zie ik EuroLambretta 2012 een grote flop worden...

Tenzij. Ja, tenzij. Blijkbaar is de enige manier om alle Lambrettisten te verenigen het opengooien van alle bestuurlijke functies binnen LCB. De meerderheid van wie met een Lambretta rijdt heeft een totaal andere kijk op hoe LCB zou moeten zijn en daarom weigeren ze lid te worden. Vraag is hoe en wanneer zal er iets veranderen zodat we iedereen in de LCB krijgen?? Laat ons dit op een vreedzame manier bespreken. The sooner, the better.

Mij is het allemaal om het even. Ik heb absoluut geen bestuurlijke ambities, wil wel meewerken aan EuroLambretta 2012. Ik wil maar één ding: iedereen verenigd in LCB. Het aantal leden verdubbelt morgen als we willen. Verdubbelen!! Als anderen (de meerderheid) vinden dat ze het beter kunnen, wel geef hen de kans. Kom op jongens, 2012 nadert elke dag!! [8D]
Mod66

Postby tumkie » 08 Sep 2009 23:27

Daar zijn wij mee bezig Frans ...
"Persmap" om naar een selectie gast-steden te verturen is bijna klaar .
we hebben al enkel contacten gehad met enkele gemeenten en steden.

Bedoeling is om iedereen met een Lammy te verzamelen ergens ten velde nog voor het einde van het jaar om de club te verruimen .
Daarbij zullen alle posities binnen de club openstaan .
Ik ben er mee bezig ...
Van zodra ik mer info heb , dan zullen jullie het ook weten ...

Groeten ,

Erwin
tumkie

Postby Joene » 09 Sep 2009 13:22

jullie mogen mij op je mailinglijst zetten want ik heb wel zin om hier aan mee te werken (jeroendotdedotwijsatskynetdotbe)
Fajes heeft mij de mail van Erwin al doorgestuurd
Joene

Postby fajes » 10 Sep 2009 01:18

ik moet Frans volledig bijtreden. momenteel kan ik mijn tevredenheid over LCB niet echt uitdrukken, of misschien als 'below zero'. [}:)] meer niet, sorry. ik wil daarentegen gerust mijn bijdrage leveren als er enkele fundamentele dingen veranderen!
count me in for 2012!!
fajes

Postby TheSeeker » 10 Sep 2009 11:50

Hello Erwin

Good initiative. I got your email about an "AGM" style meeting in October. This would be fine for me but I would like to bring other people from Brussels to be more representative as I cannot speak for everyone and we have no formal "LCR" style club of our own.

There are a lot of new Lambretta owners in Brussels and Wallonie who are not yet in the LCB.

Last night some of the Brussels scooterists had an informal meeting for a beer and I counted at least six people in Brussels with Lambrettas who are not in the LCB.

I mentioned the LCB and your ideas for 2012. There is some interest but most people I speak to "down" here regards the LCB as something "Flemish" and do not feel engaged. I am trying my best to change this opinion and get people interested but it is quite difficult.

Maybe I need help from other members with ideas on how to change peoples attitudes and do some public relations. It could be a good point to put on the agenda of the first meeting, how to get everyone involved and make it a truly national effort.

Best regards

Ben

Image
"I've looked under chairs, I've looked under tables. I've tried find the key to fifty million fables".
TheSeeker

Postby tumkie » 10 Sep 2009 19:37

De bal is aan het rollen en kan niet meer worden gestopt ... Wordt vervolgd !!!
tumkie

Next

Return to Events